Tuesday, July 30, 2013

Surat Untuk Pelanggan

Perkara: Proses Pengeposan Delay

Pelanggan yang disayangi,

Seperti sedia maklum, Sally akan mengepos barangan sehari selepas pembayaran dibuat coz malam baru Sally packing. Dan esok nyer, abang posmen iaitu wakil poslaju akan picked up kat ofis sebelum pukul 12.00tgh. Biasanya malam u ols dah bleh semak tracking no... Bagi yang tak kisah... tunggu je barang sampai.. Bagi yang xcited.. every minutes nak tanya Sally.. bila barang sampai... huhuuu... Ada gak masuk duit pagi ni... Ptg dah tanya, nape barang tak sampai?? Ada gak yang tanya pagi2 buta keesokan harinya bila barang smpi.. Bagi ler masa Abg Posmen tu hntr dulu.. Normally sehari selepas Sally pos.. maybe pagi... maybe petang...

Dan untuk makluman, bulan2 puasa ni... dah nak dekat raya ni.. Abg Posmen macam delay sket hantar barang.. Nama je poslaju.. tapi ada gak ambik masa 2 - 3 hari.. Klu pos biasa.. tak tahu ler bila sampai.. seminggu agaknya.. So, Sally harap, u ols semua bersabar sikit ok.. Sally akan buat penghantaran SECEPAT mungkin... Tempoh masa sampai ke tangan pelanggan di luar kemampuan Sally.. Semuanya bergantung kepada abang posmen kat tempat masing2... Sekali lagi Sally pohon agar bersabar sikit yer... InsyaAllah akan sampai.. Kita pun faham2 ler.. nak raya ni.. abang posmen pun busy.. penat.. dahaga mungkin.. huhuuu... SABAR.. SABAR... SABAR yerr... Bagi pihak Sally... berdesupppp jer proses penghantarannya.. Alhamdulillah.. setakat ni klu tak der halangan yang besar, Sally akan buat penghantaran secepat mungkin. 

Harap Maklum.

Adioss...
Sally.


0 comments: