Sunday, July 28, 2013

Sally doakan Ifa mendapat kulit muka yang cantik dan berseri

Pagi ni Sally sungguh tersentuh dengan seorang customer... Ifa (bukan nama sebenar). Ifa ingin memiliki set SF Beauty untuk merawat masalah kulit muka. Dia nak beli setC coz katanya mukanya berjerawat batu dan sensitif. Ifa nak dtang sendiri ambik kat umah coz umah dia pun area KL jugak...

So, seperti yang dijanjikan, pagi tadi Ifa pun dtg kat umah Sally. Bunyi loceng umah ditekan, Sally yang tengah kemas2 kat tingkat atas... cepat2 turun ke bawah untuk bukak gate. Barang mmg dah ready kat bawah. Lepas auto gate dibukak, Ifa pun masuk ler ke perkarangan rumah bersama anaknya. Suami menunggu di dalam kete kut.. Sally yang memang rabun ni.. tak nampak jelas kulit mukanya dari jauh coz tak pakai spek pun pagi2 ni.. Bila dah sampai dekat.. terdetik di dalam hati " Ya Allah.. teruk nyer kulit muka dia.. byk jerawat batu.. Sally perasan, Ifa bercakap tak tgk Sally sgt.. Bertentang mata jauh sekali.. Dia tunduk jer dan hanya pandang sekilas jer mata Sally.. dan dia cuba melarikan pandangan dan buat2 sibuk tgk barang yang diberikan dan settle urusan pembayaran... Dari segi perbualan, mata kami tidak pernah bersatu dan dia seolah2 malu dengan kulit mukanya... "Kesiannya.." seolah2 tiada keyakinan diri untuk bersemuka.. 

Selepas pembayaran dibuat, Sally sempat berpesan padanya, "pakai biar berdisiplin.. insyaAllah kulit muka akan OK. Jangan lupa bg feedback lepas pakai yer".. Nak jer Sally ambil gmbr masa tu sebelum mukanya mendapatkan rawatan SF Beauty.

Sally doakan Ifa akan mendapat kulit muka yang cantik, licin dan berseri serta bebas daripada maslaah jerawat batu.. InsyaAllah... Amin.

0 comments: